آ

  • آرایش تمرین تأثیر نوع تداخل زمینه‌ای در یادگیری مهارت‌های حرکتی دختران قبل از بلوغ [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 363-374]

  • آزمون رشد حرکتی درشت توزیع پراکـندگی اجـرای مهارت‌های حرکتی پایه در کودکان دبسـتانی شـهر تهـران [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 281-299]

  • آسیب ورزشی آسیب ورزشی در ارتباط با ویژگی های شخصیتی کشتی گیران نخبۀ ایران [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 451-465]

  • آلزایمر تأثیر فعالیت ورزشی اجباری با شدت متوسط بر فراموشی ناشی از آلزایمر در رت های نر بالغ [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 1-25]

ا

  • اختلال اوتیسم تأثیر تمرینات پاریاد بر رشد مهارت‌های حرکتی کودکان 6 تا 8 سال مبتلا به اختلال اوتیسم با عملکرد بالا (HFA) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 531-545]

  • ارتباط روایی و پایایی مقیاس نیازهای روان‌شناختی پایه در تمرین [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 607-626]

  • استروئید‌های آنابولیک مقایسۀ سلامت عمومی و نیمرخ حالات خلقی در ورزشکاران پرورش‌اندام با و بدون مصرف استروئید‌های آنابولیک [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 517-530]

  • استقلال روایی و پایایی مقیاس نیازهای روان‌شناختی پایه در تمرین [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 607-626]

  • اسکلروسیس چندگانه مقایسۀ تصویرسازی ذهنی و تمرین بدنی بر تعادل پویای بیماران اسکلروسیس چندگانه [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 27-39]

  • اصل اختصاصی تاثیر تمرین عمومی و اختصاصی بر ظهورمهارت حرکتی ویژه در پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 335-345]

  • اصل عمومیت تاثیر تمرین عمومی و اختصاصی بر ظهورمهارت حرکتی ویژه در پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 335-345]

  • اضطراب حالتی رقابتی رابطه بین کمال گرایی مثبت و کمال گرایی منفی با اضطراب حالتی رقابتی بازیکنان فوتبال غیرحرفه ای [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 435-449]

  • اضطراب رقابتی بررسی اعتبار عاملی و پایایی نسخۀ فارسی سیاهۀ اضطراب حالتی رقابتی-2 (CSAI-2) در ابعاد شدت، جهت و فرکانس [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 253-279]

  • اعمال شناختی تأثیر فعالیت ورزشی اجباری با شدت متوسط بر فراموشی ناشی از آلزایمر در رت های نر بالغ [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 1-25]

  • الگوی حرکتی اثرات سرعت و دستکاری بازخوردهای حسی بر اجرای الگوهای درون مرحله و خارج مرحله هماهنگی دو دستی [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 377-396]

  • امواج مغزی آلفا/تتا و تتاSMR/ مقایسۀ تمرینات نوروفیدبک و تمرین بدنی بر عملکرد و یادداری مهارت پرتاب دارت [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 467-483]

  • انسجام ورزشی ویژگی‌های روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ ارزیابی تعارض در تیم‌های ورزشی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 315-334]

  • انسداد تغییر ویژگی‌های سینماتیکی سرویس تنیس تحت شرایط فشار رقابتی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 99-112]

  • انسداد ناشی از فشار تغییر ویژگی‌های سینماتیکی سرویس تنیس تحت شرایط فشار رقابتی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 99-112]

  • ایران آسیب ورزشی در ارتباط با ویژگی های شخصیتی کشتی گیران نخبۀ ایران [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 451-465]

ب

  • بازخورد تأثیر بازخورد هنجاری بر اکتساب و یادداری مهارت هدف‌گیری پرتابی دانش‌آموزان دختر تکلیف‌گرا و خودگرا [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 175-191]

  • بازی بومی- محلی تأثیر بازی‌های بومی- محلی بر رشد مهارت‌های حرکتی درشت کودکان کم‌توان ذهنی [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 397-412]

  • بازیکنان فوتبال طراحی برنامه مدیریت هیجانات وارزیابی اثر بخشی آن بر کنترل خشم و ارتقای سلامت روان در بازیکنان فوتبال [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 225-238]

  • بازی‌های بومی تأثیر بازی‌های بومی بر رشد حرکتی و پرخاشگری کودکان پیش‌دبستانی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 593-606]

  • بازی‌های بومی-محلی تأثیر یک دوره بازی‌های بومی محلی بر رشد مهارت‌های دستکاری پسران شش تا هشت‌سالۀ مناطق محروم [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 239-251]

  • بالیدگی جنسی تأثیر سطوح مختلف تمرین بر ویژگی‌های نمو و بالیدگی جنسی دختران ورزشکار [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 547-561]

  • برتری متقاطع اثر الگوی برتری جانبی چشم و دست بر یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 413-434]

  • برتری یکطرفه اثر الگوی برتری جانبی چشم و دست بر یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 413-434]

  • برنامۀ مداخلاتی اثر مداخلۀ فراهم‌سازی حرکتی محیط بر رشد اجتماعی نوپایان [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 193-207]

  • بیمار مقایسۀ تصویرسازی ذهنی و تمرین بدنی بر تعادل پویای بیماران اسکلروسیس چندگانه [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 27-39]

  • بینایی‌ تضعیف‌شده تأثیر سطوح متفاوت بینایی و مقدار تمرین بر دقت پرتاب دارت [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 41-58]

پ

  • پاسخ وابسته به تعداد آثار پاسخ وابسته به تعداد جلسات تمرین در هفته بر فاکتورهای روان‌شناختی و حافظۀ سالمندان کم‌تحرک [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 683-698]

  • پایایی بررسی اعتبار عاملی و پایایی نسخۀ فارسی سیاهۀ اضطراب حالتی رقابتی-2 (CSAI-2) در ابعاد شدت، جهت و فرکانس [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 253-279]

  • پایایی روایی و پایایی مقیاس نیازهای روان‌شناختی پایه در تمرین [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 607-626]

  • پرتاب آزاد اثر الگوی برتری جانبی چشم و دست بر یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 413-434]

  • پرتاب دارت اثر کانون توجهی دستورالعمل بر یادگیری مهارت در مبتدیان بر اساس مدل مراحل یادگیری نیوول [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 485-494]

  • پرتاب دارت سبک شناختی تأثیر دستورالعمل های مختلف کانون توجه و سبک های شناختی بر یادگیری مهارت پرتاب دارت [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 159-174]

  • پرخاشگری تأثیر بازی‌های بومی بر رشد حرکتی و پرخاشگری کودکان پیش‌دبستانی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 593-606]

  • پرورش اندام مقایسۀ سلامت عمومی و نیمرخ حالات خلقی در ورزشکاران پرورش‌اندام با و بدون مصرف استروئید‌های آنابولیک [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 517-530]

  • پیش‌بین انطباقی نقش قیود مختلف فرد، تکلیف و محیط در دقت زمان‌بندی پیش‌بین انطباقی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 645-660]

ت

  • تجارب حرکتی تأثیر یک دوره بازی‌های بومی محلی بر رشد مهارت‌های دستکاری پسران شش تا هشت‌سالۀ مناطق محروم [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 239-251]

  • تداخل زمینه‌ای افزایشی و کاهشی تأثیر نوع تداخل زمینه‌ای در یادگیری مهارت‌های حرکتی دختران قبل از بلوغ [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 363-374]

  • تداخل ضمنی تأثیر تداخل ضمنی بر تعادل ایستا و پویای افراد کم‌توان ذهنی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 141-158]

  • تصمیم‌گیری ارتباط بین جهت‌گیری کنشی و حالتی با رفتار تصمیم‌گیری فوتبالیست‌های ماهر زن [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 575-592]

  • تصویرسازی پتلپ اثر تصویرسازی پتلپ و تمرین تعادلی بر تعادل پویای سالمندان [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 79-98]

  • تصویرسازی ذهنی مقایسۀ تصویرسازی ذهنی و تمرین بدنی بر تعادل پویای بیماران اسکلروسیس چندگانه [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 27-39]

  • تعادل تأثیر تداخل ضمنی بر تعادل ایستا و پویای افراد کم‌توان ذهنی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 141-158]

  • تعادل پویا مقایسۀ تصویرسازی ذهنی و تمرین بدنی بر تعادل پویای بیماران اسکلروسیس چندگانه [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 27-39]

  • تعادل پویا اثر تصویرسازی پتلپ و تمرین تعادلی بر تعادل پویای سالمندان [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 79-98]

  • تعارض اجتماعی ویژگی‌های روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ ارزیابی تعارض در تیم‌های ورزشی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 315-334]

  • تعارض تکلیف ویژگی‌های روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ ارزیابی تعارض در تیم‌های ورزشی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 315-334]

  • تعارض گروهی ویژگی‌های روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ ارزیابی تعارض در تیم‌های ورزشی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 315-334]

  • تفاوت‌های فردی تکانش‌گری حرکتی و یادگیری مهارت‌های پایۀ بسکتبال [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 495-515]

  • تکانش‌گری حرکتی تکانش‌گری حرکتی و یادگیری مهارت‌های پایۀ بسکتبال [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 495-515]

  • تکلیف‌‌گرا تأثیر بازخورد هنجاری بر اکتساب و یادداری مهارت هدف‌گیری پرتابی دانش‌آموزان دختر تکلیف‌گرا و خودگرا [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 175-191]

  • تمرینات پاریاد تأثیر تمرینات پاریاد بر رشد مهارت‌های حرکتی کودکان 6 تا 8 سال مبتلا به اختلال اوتیسم با عملکرد بالا (HFA) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 531-545]

  • تمرین بدنی مقایسۀ تصویرسازی ذهنی و تمرین بدنی بر تعادل پویای بیماران اسکلروسیس چندگانه [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 27-39]

  • تمرین بدنی مهارت دارت مقایسۀ تمرینات نوروفیدبک و تمرین بدنی بر عملکرد و یادداری مهارت پرتاب دارت [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 467-483]

  • تمرین تصادفی تأثیر تداخل ضمنی بر تعادل ایستا و پویای افراد کم‌توان ذهنی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 141-158]

  • تمرین تعادلی اثر تصویرسازی پتلپ و تمرین تعادلی بر تعادل پویای سالمندان [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 79-98]

  • تمرین ثابت تاثیر تمرین عمومی و اختصاصی بر ظهورمهارت حرکتی ویژه در پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 335-345]

  • تمرین جسمانی اثر تصویرسازی پتلپ و تمرین تعادلی بر تعادل پویای سالمندان [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 79-98]

  • تمرین جسمانی تأثیر تمرین حافظۀ کاری و تمرین بدنی بر چرخش ذهنی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 113-125]

  • تمرین قالبی تأثیر تداخل ضمنی بر تعادل ایستا و پویای افراد کم‌توان ذهنی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 141-158]

  • تمرین متغیر تاثیر تمرین عمومی و اختصاصی بر ظهورمهارت حرکتی ویژه در پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 335-345]

  • تمرین ورزشی آثار پاسخ وابسته به تعداد جلسات تمرین در هفته بر فاکتورهای روان‌شناختی و حافظۀ سالمندان کم‌تحرک [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 683-698]

  • توانایی فضایی تأثیر تمرین حافظۀ کاری و تمرین بدنی بر چرخش ذهنی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 113-125]

  • توانمندی تعیین منابع اعتمادبه‌نفس ورزشی در ورزشکاران نخبۀ پرورش‌اندام و ارتباط آن با تصویر بدنی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 347-361]

ج

  • جهت‌گیری حالتی ارتباط بین جهت‌گیری کنشی و حالتی با رفتار تصمیم‌گیری فوتبالیست‌های ماهر زن [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 575-592]

  • جهت‌گیری کنشی ارتباط بین جهت‌گیری کنشی و حالتی با رفتار تصمیم‌گیری فوتبالیست‌های ماهر زن [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 575-592]

  • جهت‌گیری ورزشی ارتباط بین جهت‌گیری کنشی و حالتی با رفتار تصمیم‌گیری فوتبالیست‌های ماهر زن [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 575-592]

  • جوان نقش قیود مختلف فرد، تکلیف و محیط در دقت زمان‌بندی پیش‌بین انطباقی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 645-660]

چ

  • چرخش ذهنی تأثیر تمرین حافظۀ کاری و تمرین بدنی بر چرخش ذهنی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 113-125]

  • چشم برتری اثر الگوی برتری جانبی چشم و دست بر یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 413-434]

ح

  • حافظه آثار پاسخ وابسته به تعداد جلسات تمرین در هفته بر فاکتورهای روان‌شناختی و حافظۀ سالمندان کم‌تحرک [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 683-698]

  • حافظۀ کاری تأثیر تمرین حافظۀ کاری و تمرین بدنی بر چرخش ذهنی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 113-125]

  • حس عمقی اثرات سرعت و دستکاری بازخوردهای حسی بر اجرای الگوهای درون مرحله و خارج مرحله هماهنگی دو دستی [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 377-396]

خ

  • خودپندارۀ ‌بدنی تعامل خودپندارۀ ‌بدنی با تمرین به روش مربی‌مدار و خودتنظیم در اکتساب، یادداری و انتقال یک مهارت ورزشی در دختران سنین دانشگاهی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 699-716]

  • خودتنظیمی تعامل خودپندارۀ ‌بدنی با تمرین به روش مربی‌مدار و خودتنظیم در اکتساب، یادداری و انتقال یک مهارت ورزشی در دختران سنین دانشگاهی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 699-716]

  • خودکارامدی جسمانی تأثیر شیوه‌های مختلف خودگفتاری انگیزشی،آموزشی و ترکیبی بر خودکارامدی جسمانی، اکتساب و یادگیری تکلیف پرتاب دارت [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 127-140]

  • خودگرا تأثیر بازخورد هنجاری بر اکتساب و یادداری مهارت هدف‌گیری پرتابی دانش‌آموزان دختر تکلیف‌گرا و خودگرا [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 175-191]

  • خودگفتاری آموزشی تأثیر شیوه‌های مختلف خودگفتاری انگیزشی،آموزشی و ترکیبی بر خودکارامدی جسمانی، اکتساب و یادگیری تکلیف پرتاب دارت [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 127-140]

  • خودگفتاری انگیزشی تأثیر شیوه‌های مختلف خودگفتاری انگیزشی،آموزشی و ترکیبی بر خودکارامدی جسمانی، اکتساب و یادگیری تکلیف پرتاب دارت [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 127-140]

  • خودگفتاری انگیزشی ویژگی‌های روان‌سنجی و هنجار‌یابی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ‌خودگفتاری [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 661-681]

  • خودگفتاری ترکیبی تأثیر شیوه‌های مختلف خودگفتاری انگیزشی،آموزشی و ترکیبی بر خودکارامدی جسمانی، اکتساب و یادگیری تکلیف پرتاب دارت [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 127-140]

  • خودگفتاری شناختی ویژگی‌های روان‌سنجی و هنجار‌یابی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ‌خودگفتاری [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 661-681]

  • خویشتن تعیین منابع اعتمادبه‌نفس ورزشی در ورزشکاران نخبۀ پرورش‌اندام و ارتباط آن با تصویر بدنی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 347-361]

د

  • دانش‌آموز تأثیر تمرینات پاریاد بر رشد مهارت‌های حرکتی کودکان 6 تا 8 سال مبتلا به اختلال اوتیسم با عملکرد بالا (HFA) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 531-545]

  • دریافت توپ تأثیر یک دوره بازی‌های بومی محلی بر رشد مهارت‌های دستکاری پسران شش تا هشت‌سالۀ مناطق محروم [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 239-251]

  • دریبل درجا تأثیر یک دوره بازی‌های بومی محلی بر رشد مهارت‌های دستکاری پسران شش تا هشت‌سالۀ مناطق محروم [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 239-251]

  • دست برتری اثر الگوی برتری جانبی چشم و دست بر یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 413-434]

  • دستورالعمل اثر کانون توجهی دستورالعمل بر یادگیری مهارت در مبتدیان بر اساس مدل مراحل یادگیری نیوول [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 485-494]

  • دقت پرتاب دارت تأثیر سطوح متفاوت بینایی و مقدار تمرین بر دقت پرتاب دارت [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 41-58]

  • دقت زمان‌بندی سالمند نقش قیود مختلف فرد، تکلیف و محیط در دقت زمان‌بندی پیش‌بین انطباقی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 645-660]

ر

  • رت تأثیر فعالیت ورزشی اجباری با شدت متوسط بر فراموشی ناشی از آلزایمر در رت های نر بالغ [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 1-25]

  • رشد اجتماعی ارتباط بین رشد حرکتی و رشد اجتماعی کودکان درخودماندۀ 10-6 سال شهر مشهد [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 209-224]

  • رشد حرکتی ارتباط بین رشد حرکتی و رشد اجتماعی کودکان درخودماندۀ 10-6 سال شهر مشهد [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 209-224]

  • رشد حرکتی تأثیر یک دوره بازی‌های بومی محلی بر رشد مهارت‌های دستکاری پسران شش تا هشت‌سالۀ مناطق محروم [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 239-251]

  • رشد حرکتی توزیع پراکـندگی اجـرای مهارت‌های حرکتی پایه در کودکان دبسـتانی شـهر تهـران [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 281-299]

  • رشد حرکتی تأثیر بازی‌های بومی بر رشد حرکتی و پرخاشگری کودکان پیش‌دبستانی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 593-606]

  • رشد نوپایان اثر مداخلۀ فراهم‌سازی حرکتی محیط بر رشد اجتماعی نوپایان [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 193-207]

  • رفتارهای تهاجمی طراحی برنامه مدیریت هیجانات وارزیابی اثر بخشی آن بر کنترل خشم و ارتقای سلامت روان در بازیکنان فوتبال [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 225-238]

  • رقابت تغییر ویژگی‌های سینماتیکی سرویس تنیس تحت شرایط فشار رقابتی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 99-112]

  • روان‌سنجی ویژگی‌های روان‌سنجی و هنجار‌یابی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ‌خودگفتاری [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 661-681]

  • روانسنجی ویژگی‌های روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ ارزیابی تعارض در تیم‌های ورزشی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 315-334]

  • روایی بررسی اعتبار عاملی و پایایی نسخۀ فارسی سیاهۀ اضطراب حالتی رقابتی-2 (CSAI-2) در ابعاد شدت، جهت و فرکانس [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 253-279]

  • روایی روایی و پایایی مقیاس نیازهای روان‌شناختی پایه در تمرین [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 607-626]

ز

  • زانوی پرانتزی مقایسه مهارت‌های بنیادی جابجایی کودکان مبتلا به ناهنجاری‌های اندام تحتانی با افراد سالم [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 301-313]

  • زانوی ضربدری مقایسه مهارت‌های بنیادی جابجایی کودکان مبتلا به ناهنجاری‌های اندام تحتانی با افراد سالم [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 301-313]

س

  • سالمند اثر تصویرسازی پتلپ و تمرین تعادلی بر تعادل پویای سالمندان [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 79-98]

  • سالمندان آثار پاسخ وابسته به تعداد جلسات تمرین در هفته بر فاکتورهای روان‌شناختی و حافظۀ سالمندان کم‌تحرک [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 683-698]

  • سرویس تنیس تغییر ویژگی‌های سینماتیکی سرویس تنیس تحت شرایط فشار رقابتی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 99-112]

  • سرویس سادۀ والیبال تعامل خودپندارۀ ‌بدنی با تمرین به روش مربی‌مدار و خودتنظیم در اکتساب، یادداری و انتقال یک مهارت ورزشی در دختران سنین دانشگاهی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 699-716]

  • سطوح تمرین تأثیر سطوح مختلف تمرین بر ویژگی‌های نمو و بالیدگی جنسی دختران ورزشکار [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 547-561]

  • سلامت روان طراحی برنامه مدیریت هیجانات وارزیابی اثر بخشی آن بر کنترل خشم و ارتقای سلامت روان در بازیکنان فوتبال [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 225-238]

  • سلامت عمومی مقایسۀ سلامت عمومی و نیمرخ حالات خلقی در ورزشکاران پرورش‌اندام با و بدون مصرف استروئید‌های آنابولیک [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 517-530]

  • سیاهۀ اضطراب حالتی رقابتی-2 بررسی اعتبار عاملی و پایایی نسخۀ فارسی سیاهۀ اضطراب حالتی رقابتی-2 (CSAI-2) در ابعاد شدت، جهت و فرکانس [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 253-279]

  • سینماتوگرافی تغییر ویژگی‌های سینماتیکی سرویس تنیس تحت شرایط فشار رقابتی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 99-112]

ش

  • شایستگی تعیین منابع اعتمادبه‌نفس ورزشی در ورزشکاران نخبۀ پرورش‌اندام و ارتباط آن با تصویر بدنی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 347-361]

  • شایستگی روایی و پایایی مقیاس نیازهای روان‌شناختی پایه در تمرین [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 607-626]

  • شایستگی ادراک‌شده تأثیر بازخورد هنجاری بر اکتساب و یادداری مهارت هدف‌گیری پرتابی دانش‌آموزان دختر تکلیف‌گرا و خودگرا [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 175-191]

  • شخصیت تعیین منابع اعتمادبه‌نفس ورزشی در ورزشکاران نخبۀ پرورش‌اندام و ارتباط آن با تصویر بدنی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 347-361]

  • شناخت تأثیر تمرین حافظۀ کاری و تمرین بدنی بر چرخش ذهنی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 113-125]

  • شوت بسکتبال تاثیر تمرین عمومی و اختصاصی بر ظهورمهارت حرکتی ویژه در پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 335-345]

  • شوت چیپ اثر کانون توجهی دستورالعمل بر یادگیری مهارت در مبتدیان بر اساس مدل مراحل یادگیری نیوول [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 485-494]

ص

  • صفات انگیزشی مقایسۀ صفات انگیزشی ورزشکاران ماهر و مبتدی ورزش‌های انفرادی و تیمی در چند رشتۀ ورزشی منتخب [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 563-574]

ف

  • فاز نسبی اثرات سرعت و دستکاری بازخوردهای حسی بر اجرای الگوهای درون مرحله و خارج مرحله هماهنگی دو دستی [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 377-396]

  • فاکتورهای روان‌شناختی آثار پاسخ وابسته به تعداد جلسات تمرین در هفته بر فاکتورهای روان‌شناختی و حافظۀ سالمندان کم‌تحرک [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 683-698]

  • فراهم‌سازی محیط اثر مداخلۀ فراهم‌سازی حرکتی محیط بر رشد اجتماعی نوپایان [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 193-207]

  • فرضیۀ اختصاصی تمرین تأثیر سطوح متفاوت بینایی و مقدار تمرین بر دقت پرتاب دارت [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 41-58]

  • فعالیت ‌رایج تأثیر بازی‌های بومی بر رشد حرکتی و پرخاشگری کودکان پیش‌دبستانی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 593-606]

  • فوتبال رابطه بین کمال گرایی مثبت و کمال گرایی منفی با اضطراب حالتی رقابتی بازیکنان فوتبال غیرحرفه ای [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 435-449]

  • فوتبال ارتباط بین جهت‌گیری کنشی و حالتی با رفتار تصمیم‌گیری فوتبالیست‌های ماهر زن [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 575-592]

ق

  • قبل از بلوغ تأثیر نوع تداخل زمینه‌ای در یادگیری مهارت‌های حرکتی دختران قبل از بلوغ [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 363-374]

ک

  • کانون توجه تأثیر دستورالعمل های مختلف کانون توجه و سبک های شناختی بر یادگیری مهارت پرتاب دارت [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 159-174]

  • کانون توجه اثر کانون توجهی دستورالعمل بر یادگیری مهارت در مبتدیان بر اساس مدل مراحل یادگیری نیوول [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 485-494]

  • کشتی گیران نخبه آسیب ورزشی در ارتباط با ویژگی های شخصیتی کشتی گیران نخبۀ ایران [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 451-465]

  • کف پای صاف مقایسه مهارت‌های بنیادی جابجایی کودکان مبتلا به ناهنجاری‌های اندام تحتانی با افراد سالم [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 301-313]

  • کمال‌گرایی مثبت رابطه بین کمال گرایی مثبت و کمال گرایی منفی با اضطراب حالتی رقابتی بازیکنان فوتبال غیرحرفه ای [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 435-449]

  • کمال‌گرایی منفی رابطه بین کمال گرایی مثبت و کمال گرایی منفی با اضطراب حالتی رقابتی بازیکنان فوتبال غیرحرفه ای [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 435-449]

  • کم‌توان ذهنی تأثیر تداخل ضمنی بر تعادل ایستا و پویای افراد کم‌توان ذهنی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 141-158]

  • کم‌توان ذهنی تأثیر بازی‌های بومی- محلی بر رشد مهارت‌های حرکتی درشت کودکان کم‌توان ذهنی [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 397-412]

  • کنترل حرکتی اثرات سرعت و دستکاری بازخوردهای حسی بر اجرای الگوهای درون مرحله و خارج مرحله هماهنگی دو دستی [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 377-396]

  • کنترل خشم طراحی برنامه مدیریت هیجانات وارزیابی اثر بخشی آن بر کنترل خشم و ارتقای سلامت روان در بازیکنان فوتبال [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 225-238]

  • کودکان تأثیر بازی‌های بومی- محلی بر رشد مهارت‌های حرکتی درشت کودکان کم‌توان ذهنی [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 397-412]

  • کودکان پیش‌دبستانی تأثیر بازی‌های بومی بر رشد حرکتی و پرخاشگری کودکان پیش‌دبستانی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 593-606]

  • کودک درخودمانده ارتباط بین رشد حرکتی و رشد اجتماعی کودکان درخودماندۀ 10-6 سال شهر مشهد [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 209-224]

ل

  • لرزش تاندون اثرات سرعت و دستکاری بازخوردهای حسی بر اجرای الگوهای درون مرحله و خارج مرحله هماهنگی دو دستی [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 377-396]

م

  • محیط باز و بسته اثر سبک‌های شناختی بر یادگیری یک تکلیف هدف‌گیری در محیط باز و بسته بر مبنای منطق فازی و کلاسیک [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 59-77]

  • مدل اعتمادبه‌نفس ورزشی ویلی تعیین منابع اعتمادبه‌نفس ورزشی در ورزشکاران نخبۀ پرورش‌اندام و ارتباط آن با تصویر بدنی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 347-361]

  • مدل یادگیری نیوول اثر کانون توجهی دستورالعمل بر یادگیری مهارت در مبتدیان بر اساس مدل مراحل یادگیری نیوول [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 485-494]

  • مدیریت هیجانی طراحی برنامه مدیریت هیجانات وارزیابی اثر بخشی آن بر کنترل خشم و ارتقای سلامت روان در بازیکنان فوتبال [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 225-238]

  • مردان آسیب ورزشی در ارتباط با ویژگی های شخصیتی کشتی گیران نخبۀ ایران [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 451-465]

  • مردان و زنان ورزشکار ویژگی‌های روان‌سنجی و هنجار‌یابی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ‌خودگفتاری [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 661-681]

  • مستقل از زمینه اثر سبک‌های شناختی بر یادگیری یک تکلیف هدف‌گیری در محیط باز و بسته بر مبنای منطق فازی و کلاسیک [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 59-77]

  • مصرق کننده مقایسۀ سلامت عمومی و نیمرخ حالات خلقی در ورزشکاران پرورش‌اندام با و بدون مصرف استروئید‌های آنابولیک [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 517-530]

  • مقدار تمرین تأثیر سطوح متفاوت بینایی و مقدار تمرین بر دقت پرتاب دارت [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 41-58]

  • منابع اطلاعات ‌آوران تأثیر سطوح متفاوت بینایی و مقدار تمرین بر دقت پرتاب دارت [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 41-58]

  • منطق فازی اثر سبک‌های شناختی بر یادگیری یک تکلیف هدف‌گیری در محیط باز و بسته بر مبنای منطق فازی و کلاسیک [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 59-77]

  • منطق کلاسیک اثر سبک‌های شناختی بر یادگیری یک تکلیف هدف‌گیری در محیط باز و بسته بر مبنای منطق فازی و کلاسیک [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 59-77]

  • مهارت بسکتبال تکانش‌گری حرکتی و یادگیری مهارت‌های پایۀ بسکتبال [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 495-515]

  • مهارت بنیادی جابجایی مقایسه مهارت‌های بنیادی جابجایی کودکان مبتلا به ناهنجاری‌های اندام تحتانی با افراد سالم [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 301-313]

  • مهارت‌های اجتماعی اثر مداخلۀ فراهم‌سازی حرکتی محیط بر رشد اجتماعی نوپایان [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 193-207]

  • مهارت‌های ادراکی- حرکتی نقش قیود مختلف فرد، تکلیف و محیط در دقت زمان‌بندی پیش‌بین انطباقی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 645-660]

  • مهارت‌‌های حرکتی توزیع پراکـندگی اجـرای مهارت‌های حرکتی پایه در کودکان دبسـتانی شـهر تهـران [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 281-299]

  • مهارت‌های حرکتی تأثیر تمرینات پاریاد بر رشد مهارت‌های حرکتی کودکان 6 تا 8 سال مبتلا به اختلال اوتیسم با عملکرد بالا (HFA) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 531-545]

  • مهارت‌های حرکتی درشت تأثیر بازی‌های بومی- محلی بر رشد مهارت‌های حرکتی درشت کودکان کم‌توان ذهنی [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 397-412]

  • مهارت‌های درشت توزیع پراکـندگی اجـرای مهارت‌های حرکتی پایه در کودکان دبسـتانی شـهر تهـران [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 281-299]

  • مهارت‌های ورزشی تکانش‌گری حرکتی و یادگیری مهارت‌های پایۀ بسکتبال [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 495-515]

  • مهارت ویژه تاثیر تمرین عمومی و اختصاصی بر ظهورمهارت حرکتی ویژه در پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 335-345]

ن

  • نمو تأثیر سطوح مختلف تمرین بر ویژگی‌های نمو و بالیدگی جنسی دختران ورزشکار [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 547-561]

  • نوجوان تأثیر سطوح مختلف تمرین بر ویژگی‌های نمو و بالیدگی جنسی دختران ورزشکار [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 547-561]

  • نوجوان نقش قیود مختلف فرد، تکلیف و محیط در دقت زمان‌بندی پیش‌بین انطباقی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 645-660]

  • نوروفیدبک مقایسۀ تمرینات نوروفیدبک و تمرین بدنی بر عملکرد و یادداری مهارت پرتاب دارت [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 467-483]

  • نیمرخ حالاتی خلقی مقایسۀ سلامت عمومی و نیمرخ حالات خلقی در ورزشکاران پرورش‌اندام با و بدون مصرف استروئید‌های آنابولیک [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 517-530]

و

  • وابسته به زمینه اثر سبک‌های شناختی بر یادگیری یک تکلیف هدف‌گیری در محیط باز و بسته بر مبنای منطق فازی و کلاسیک [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 59-77]

  • ورزش اجباری تأثیر فعالیت ورزشی اجباری با شدت متوسط بر فراموشی ناشی از آلزایمر در رت های نر بالغ [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 1-25]

  • ورزشکار تأثیر سطوح مختلف تمرین بر ویژگی‌های نمو و بالیدگی جنسی دختران ورزشکار [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 547-561]

  • ورزشکاران بررسی اعتبار عاملی و پایایی نسخۀ فارسی سیاهۀ اضطراب حالتی رقابتی-2 (CSAI-2) در ابعاد شدت، جهت و فرکانس [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 253-279]

  • ورزشکاران ماهر مقایسۀ صفات انگیزشی ورزشکاران ماهر و مبتدی ورزش‌های انفرادی و تیمی در چند رشتۀ ورزشی منتخب [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 563-574]

  • ورزشکاران مبتدی مقایسۀ صفات انگیزشی ورزشکاران ماهر و مبتدی ورزش‌های انفرادی و تیمی در چند رشتۀ ورزشی منتخب [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 563-574]

  • ورزش‌های تیمی و انفرادی مقایسۀ صفات انگیزشی ورزشکاران ماهر و مبتدی ورزش‌های انفرادی و تیمی در چند رشتۀ ورزشی منتخب [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 563-574]

  • ویژگی های شخصیتی آسیب ورزشی در ارتباط با ویژگی های شخصیتی کشتی گیران نخبۀ ایران [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 451-465]

ه

  • هنجاری تأثیر بازخورد هنجاری بر اکتساب و یادداری مهارت هدف‌گیری پرتابی دانش‌آموزان دختر تکلیف‌گرا و خودگرا [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 175-191]

ی

  • یادگیری تأثیر شیوه‌های مختلف خودگفتاری انگیزشی،آموزشی و ترکیبی بر خودکارامدی جسمانی، اکتساب و یادگیری تکلیف پرتاب دارت [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 127-140]

  • یادگیری تأثیر دستورالعمل های مختلف کانون توجه و سبک های شناختی بر یادگیری مهارت پرتاب دارت [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 159-174]

  • یادگیری اثر الگوی برتری جانبی چشم و دست بر یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 413-434]

  • یادگیری حرکتی تأثیر نوع تداخل زمینه‌ای در یادگیری مهارت‌های حرکتی دختران قبل از بلوغ [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 363-374]

  • یادگیری حرکتی تعامل خودپندارۀ ‌بدنی با تمرین به روش مربی‌مدار و خودتنظیم در اکتساب، یادداری و انتقال یک مهارت ورزشی در دختران سنین دانشگاهی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 699-716]

  • یادگیری فضایی تأثیر فعالیت ورزشی اجباری با شدت متوسط بر فراموشی ناشی از آلزایمر در رت های نر بالغ [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 1-25]